  • Data: 2018-10-09 11:43:45
    Temat: Re: nie termo transfer
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Queequeg wrote:

    > Czyli robimy zupełnie inne płytki... przy tak złożonych faktycznie nie ma
    > sensu robić transferu innego niż money.

    Nie jestem do końca pewien tej złożoności. One są po prostu miniaturowe.
    Mają też znacznie lepsze parametry elektryczne (zawierają płaszczyzny
    masy i zasilania, więc najtrudniejsze odpada i routować trzeba w
    zasadzie tylko linie sygnałowe). Dlatego płytka wielowarstwowa jest
    z automatu 10..20dB "cichsza". Termicznie też jeż znacznie lepiej.

    > Dopłata ~tysiaka... jak robisz zawodowo, to może się zwróci, ale jak
    > hobbystycznie, dla siebie?

    Nigdy jeszcze nie potrzebowałem opcji "na szybko". Za tyle wolałbym
    więcej warstw albo inne cudowanie z blind/micro vias i dłużej poczekać.

    Pozdrawiam, Piotr