    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistą...
    Date: Fri, 24 Sep 2010 09:36:53 +0200

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i7g2et$ub4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > motocykliscie nic nie jest, mnie tez (jechalem samochodem).
    > skrecalem w lewo na stację paliw a motocyklista stwierdzil ze sobie mnie
    > ominie ppo lewej na podwojnej ciaglej...
    > w zyciu tak szybko nie wyobrazalem sobie co mu sie moglo stac... nie wazne
    > ze nie moja wina - wyrzuty sumienia mialbym chyba do konca zycia jakby
    > sobie kuku zrobil...

    Skręcałeś na podwójnej?
    On niekoniecznie musiałby ja przeciąć by cię wyminąć. Można śmiało przyjąć
    że to co chciał zrobić to był manewr wymijania a nie wyprzedzania gdyż
    zapewene zwolniłeś przed skrętem do niewielkiej prędkości. To dało mu sygnał
    że może rozpocząć manewr wymijania.
    Więc jak widzisz on prawa nie złamał, ty tak.

    Marek