eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty › Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
  • Data: 2021-02-17 13:24:47
    Temat: Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
    Od: "jedrek" <w...@...on> szukaj wiadomości tego autora

    "solar"
    > Albo naprawili, albo... W każdym razie u mnie na Win10 x64 i FF jest
    > normalnie. Mogę wybrać swoją GeForce RTX 20 Series.

    Nic nie naprawiali.
    Po wybraniu typ produktu: GeForce
    Co byśmy sobie nie wbrali w Seria produktu, to i tak błyskawicznie samo
    wróci na jedyną słuszną pozycję:

    GeFroce RTX 30 Series (Notebooks)

    Jest tam do tej całej pożal się nvidii jakiś działający mail aby można było
    do gimbazy-admina napisać 2 zdania aby ten bubel poprawił?
    Jak na korpo przystało maila się tam nie dokopałem.
    Tylko jakiś korporacyjny szablon dla firm
    https://info.nvidia.com/request-contact-uk.html