  • Data: 2021-11-10 17:25:28
    Temat: Re: o ja naiwny niedouk
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ktoś nazywa się fluke też może sprzedawać bezpieczniki po 20usd/pcs.
    > https://www.walmart.com/ip/Fluke-803293-11A-1000V-Fa
    st-Blow-Fuse-44-406-x-1-5In/125949247

    ale to jak z drobnymi normaliami do samochodów w aso. Pamiętam kiedyś
    odbierałem znajomemu jakieś wkręty do jakiejś listwy progowej od Hondy.
    Zwykłe wkręty jakie ja kupuję na sztuki konfekcjonowane po złotóweczce
    on płacił kilkanaście pln za jeden:))))

    Ale wkręt prosto od Hondy :D

    Avast.