  • 1. Data: 2021-10-16 22:57:26
    Temat: o ja naiwny niedouk
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    wymieniłem setki, jeśli nie tysiące bezpieczników
    teraz pora się przyznać, że nigdy nie sprawdziłem kierunku ;)

    https://allegro.pl/oferta/aucharm-nano-red-bezpieczn
    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

  • 2. Data: 2021-10-17 09:07:15
    Temat: Re: o ja naiwny niedouk
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-10-16 o 22:57 +0200, Pilocik napisał:
    > wymieniłem setki, jeśli nie tysiące bezpieczników
    > teraz pora się przyznać, że nigdy nie sprawdziłem kierunku ;)

    Kierunkowość bezpiecznika to dość niewinna sprawa. Gorzej z takimi
    poradami:

    "Zgodnie z zaleceniami audiofilskich producentów bezpieczników (...)
    należy zamawiać bezpiecznik o rząd wielkości większy niż
    wyszczególniony w specyfikacji urządzenia."

    Urzekł mnie również "jakościowy certyfikat Bazodruta".

    Zaciekawiony, wstukałem w wyszukiwarkę... Najwyraźniej "Bazodrut" to
    "Pan Wiesław", a na jego stronie można zapoznać się z kolejną porcją
    humorystycznej prozy: https://bazodrut.pl/voodoo/

    Mateusz

  • 3. Data: 2021-10-17 15:07:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Oct 2021 22:57:26 +0200, Pilocik
    > wymieniłem setki, jeśli nie tysiące bezpieczników
    > teraz pora się przyznać, że nigdy nie sprawdziłem kierunku ;)
    > https://allegro.pl/oferta/aucharm-nano-red-bezpieczn
    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

    Czy mi się tylko wydaje czy już sprzedawcy jawnie drą łacha z
    potencjalnych klientów? Treść aukcji IMHO można odebrać
    dwuznacznie....

    --
    Marek

  • 4. Data: 2021-10-17 15:29:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mateusz Viste napisał(a) :

> [...]
    >
    > Zaciekawiony, wstukałem w wyszukiwarkę... Najwyraźniej "Bazodrut" to
    > "Pan Wiesław", a na jego stronie można zapoznać się z kolejną porcją

    Niech mnie ktoś uszczypnie... Ludzie przecież nie są tacy głupi...
    Chyba...

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2021-10-17 18:04:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.10.2021 o 15:29, Zbynek Ltd. pisze:

    > Niech mnie ktoś uszczypnie... Ludzie przecież nie są tacy głupi... Chyba...

    Niby nie ale ponad 30% w jednej kupie nad rozproszoną resztą czyni
    przewagę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2021-10-17 19:23:07
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2021-10-17 15:07, Marek wrote:
    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

    > Czy mi się tylko wydaje czy już sprzedawcy jawnie drą łacha z
    > potencjalnych klientów? Treść aukcji IMHO można odebrać dwuznacznie....

    Realnie kupujący dwuznaczności nie zauważy.

  • 7. Data: 2021-10-17 20:29:45
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 16.10.2021 o 22:57, Pilocik napisał:

    > wymieniłem setki, jeśli nie tysiące bezpieczników
    > teraz pora się przyznać, że nigdy nie sprawdziłem kierunku ;)
    >
    > https://allegro.pl/oferta/aucharm-nano-red-bezpieczn
    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

    Jak się ma drewniane ucho, to kierunek jest bez znaczenia. Poza tym
    to jest oferta dla koneserów dźwięku a nie dla cyklistów i innych
    takich siermiężnych wymieniaczy, dla których nawet napisano na
    bezpieczniku ostrzeżenie, że nie dla psa kiełbasa: "HI-FI"!

  • 8. Data: 2021-10-17 23:50:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-10-17 o 19:23, Pcimol pisze:

    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

    > Realnie kupujący dwuznaczności nie zauważy.

    Taki wychowany w duchu audiovoodu na pewno nie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2021-10-18 19:16:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-10-16 o 22:57, Pilocik pisze:
    > wymieniłem setki, jeśli nie tysiące bezpieczników
    > teraz pora się przyznać, że nigdy nie sprawdziłem kierunku ;)
    >
    > https://allegro.pl/oferta/aucharm-nano-red-bezpieczn
    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

    Każdy przed wysyłką powinien tez być sprawdzany czy działa po
    przeciążeniu, aby mieć pewność że prawidłowo zabezpieczy drogi sprzęt
    audio w razie awarii.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2021-10-19 08:13:17
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 17.10.2021 14:07, Marek wrote:
    ik-5x20-rozne-wartosci-8845976603

    > Czy mi się tylko wydaje czy już sprzedawcy jawnie drą łacha z
    > potencjalnych klientów? Treść aukcji IMHO można odebrać dwuznacznie....

    no chyba sobie jaja z nas audiofilii robisz?!?!
    Widziałeś komentarz do aukcji?

    13 stycznia 2021 od Z...k
    Jest bardziej tonalnie przesunięty w górę pasma od Nano black, który
    jest tańszy ale o wyraźnie lepszej równowadze brzmienia. Test w moim
    systemie pokazał wyższość od tego typu konkurencyjnych wyrobów
    dostępnych na świecie.

    p.s. chyba czas najwyższy zająć się produkcją urządzeń audiofilskich.
    Przecież inwestycja w reklamę u bazodrutów szybko się zwróci. Z jednej
    strony człowiek nie chce oszukiwać innych, z drugiej można trafić gorzej
    (np. zostać politykiem)

    Lukasz