  • Data: 2010-01-09 22:17:47
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Jan 2010 13:20:01 +0100, Grzybol <g...@w...pl> wrote:

    > Mówimy o kręceniu ósemek na placu.

    Drobne 18 lat temu, jak w robiłem A+B w szkole (technikum
    samochodowe, czyli takie miejsce, gdzie większość kolesi była z
    takimi pojazdami za pan brat), mieliśmy zajęcia na szatańskiej
    CZ175. Kręciliśmy te ósemki radośnie i znalazł się taki kolega,
    który ósemkę wykręcił jakąś taką bardzo prostą, natomiast
    zakończył ją bodajże na płocie.

    Inny koleżka, z tejże samej szkoły, ,,karnął'' się MZ-ką kolegi
    na przerwie. To była jego ostatnia przerwa w życiu.

    Z tymi początkującymi jednak bym uważał (zresztą sam pamiętam,
    jakie pajacyki wywijałem na motorach za młodu).

    r.
    robert rędziak 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com