    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: oscyloskop - jaki wybraae pierwszy
    Date: Fri, 14 May 2010 10:44:30 -0400

    On 05/14/2010 07:16 AM, MoRan Gandziajewicz wrote:
    > Napisz co? wiecej o tej przeróbce. Jak to dzia?a u Ciebie?
    > Mo?e skusze sie na tego Rigola.

    http://www.eevblog.com/2010/03/31/eevblog-70-turn-yo
    ur-rigol-ds1052e-oscilloscope-into-a-100mhz-ds1102e/
    Sprowadza się to do podłączenia kabelka szeregowego i wpisania na
    terminalu circa 5 linijek.
    Swojego jeszcze nie przerabiałem, ale sporo osób się chwaliło ze u nich
    działa. W razie jakbyś dostał model z "poprawionym' firmware, w którym
    tę sztuczkę zablokowali, można to ominąć:
    http://www.eevblog.com/2010/04/18/eevblog-77-rigol-d
    s1052e-ds1102e-oscilloscope-hack-update/

    pzdr.
    j.