  • Data: 2023-04-25 19:58:42
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dyktowanie jest spoko jeśli nie jesteś w miejscu publicznym.

    W miejscu publicznym włączam "powściągliwość" w sensie że odkładam
    "zemstę" na później :D Co ciekawe wychodzi 50/50 bo emocję miną i mogę
    lepiej się zmobilizować w późniejszym czasie lub odpuścić.

    News ma to do siebie, że najlepszą odpowiedzią bywa ta, po czasie*
    :)...znienacka i w najgorszym momencie dla oponenta i najlepszym dla
    piszącego :D

    Można też odwrotnie. Uspokoić emocje i napisać "lajkonicznie" PEACE BRO
    :) Każdemu według uznania.

    Dobra słuchawka BT wycina otoczenie. Generalnie odniosłem się do
    samochodu, kiedy jestem sam. Ważne aby wyciszyć audio :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>