  • Data: 2011-11-02 14:16:02
    Temat: Re: passe partout - jak/czym mniej banalnie?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Sz. in news:j8rf43$64g$1@news.dialog.net.pl
    > Jakie polajanie? O czym piszesz?

    sorry, ale piane bijesz :)
    pytalem TYLKO o metode na (omijam opis).

    > Podaj po prostu te linki ktore zadeklarowales i juz.

    mygod, a sam sobie wklep w google jakiegos np. Koudelke, albo cos z tych
    gabarytow, dodaj jakies Magnum, jak malo - doklep exhibition i zobacz, co
    wyjdzie.
    Jesli o mnie chodzi - nie mam watpliwosci, że gorna polka w fotografii
    czesto (?) w jakis sposob "zamyka" swoje prace, bywa, że jest to tradycyjne
    obramowanie rownomierną biela z 4ech stron, bywa, że pożenione z
    _nieregularnym_ (bo kaprys taki, zamysł taki) paskiem b.cienkiej czerni
    wokol kadru, itp itd, reguly nie ma - jest co tlumaczyc?
    Ja tylko pytalem o techniczny aspekt tak zwany, o to - jak? czym? A nie o
    sens.
    (bo przeciez nie masz na mysli ramek symulujacych ramki "drzewnianne",
    prawda? :) :)