  • Data: 2012-07-31 08:24:44
    Temat: Re: płatne autostrady... A1 do gdańska
    Od: komar <k...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-30 22:47, kapec pisze:
    > Dlatego ja pirdole autostrady i jezdze nimi wylacznie w ostatecznosci.
    > Nie bede dawal ujom zarobic.
    > Jakby takich bylo wiecej to moze w koncu ktos poszedlby po rozum do
    > glowy i te ceny dostosowal do naszych realnych polskich zarobkow.
    > Kiedys mowiono, ze przejazd autostrada to oszczednosc. No to policzmy.
    > Jade normalna droga, woz pali 7,5l/100km. Jade autobana, woz pali
    > 10-11, do tego oplata za autobane. Jakby nie liczyc wychodzi 2x
    > drozej. W dupie mam taka oszczednosc.

    i bardzo dobrze, ty się męcz przez pipidówy a ja sobie za te kosmiczne 30 zł bez
    stresu,
    zmęczenia i szybko jadę autostradą. Autostrada nie jest do oszczędzania paliwa tylko
    czasu. Czas jest warty więcej niż pieniadze zaoszczędzone na paliwie i opłacie za
    autostradę. Jest wolny wybór i to jest moim zdaniem sprawiedliwe. Chcesz mieć dobrą
    drogę
    to płacisz, a reszta ma darmową krajówkę.