  • 1. Data: 2012-06-11 23:38:42
    Temat: player mp3 z Oszą za 19zł
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nabyłem ;)

    Na karty mikroSD. Ładnie gra. Nie stuka przy manewrach guzikami.
    Elegancko wstawia mute. Jutro sekcja ;)

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2012-06-12 09:29:53
    Temat: Re: player mp3 z Oszą za 19zł
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-06-11 23:38, PiteR pisze:
    > nabyłem ;)
    >
    > Na karty mikroSD. Ładnie gra. Nie stuka przy manewrach guzikami.
    > Elegancko wstawia mute. Jutro sekcja ;)

    A jakiegoś linka byś zapodał albo co, byśmy mogli razem z Tobą cieszyć
    się tym szczęściem...

    --
    AWa.

  • 3. Data: 2012-06-12 14:13:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > nabyłem ;)
    >
    > Na karty mikroSD. Ładnie gra. Nie stuka przy manewrach guzikami.
    > Elegancko wstawia mute. Jutro sekcja ;)

    W takich playerkach tak naprawdę z sekcji niewiele się dowiesz. Jeden scalak,
    który ogarnia wszystko, czasem też pamięć flash, i tyle...

    --
    Gof

  • 4. Data: 2012-06-12 16:11:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andrzej W. pisze tak:

    > A jakiegoś linka byś zapodał albo co, byśmy mogli razem z Tobą
    > cieszyć się tym szczęściem...

    Mówiłem, że sekcja zwłok jutro.

    Scalak ATJ2057C

    http://piterpro.private.pl/grajek_01.jpg
    http://piterpro.private.pl/grajek_02.jpg

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-06-12 16:15:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam Wysocki pisze tak:

    > W takich playerkach tak naprawdę z sekcji niewiele się dowiesz.
    > Jeden scalak, który ogarnia wszystko, czasem też pamięć flash, i
    > tyle...

    Dodam tylko LM317 żeby zasilać go z +12v w samochodzie.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2012-06-12 16:55:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Dodam tylko LM317 żeby zasilać go z +12v w samochodzie.

    A normalnie z czego jest zasilany, ma swój akumulatorek?

    --
    Gof

  • 7. Data: 2012-06-12 18:53:49
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Scalak ATJ2057C

    Nawet po chinsku nie ma pdfa:-( A szkoda, jakby potrafila ta kosc gadac
    komunikaty spod konkretnych adresow, to bym garsc kupil.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2012-06-13 08:11:52
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-06-12 18:53, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Nawet po chinsku nie ma pdfa:-( A szkoda, jakby potrafila ta kosc gadac
    > komunikaty spod konkretnych adresow, to bym garsc kupil.

    Zapytaj, może wyślą:
    http://www.actions-semi.com/en/product.aspx?id=35

    --
    Pozdrawiam,
    AWa.

  • 9. Data: 2012-06-13 08:49:31
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > A normalnie z czego jest zasilany, ma swój akumulatorek?

    na zdjęciach go przecież widać...

  • 10. Data: 2012-06-13 09:26:51
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    qlphon <q...@p...fm> wrote:

    > na zdjęciach go przecież widać...

    Wiem już, odpisałem zanim zobaczyłem zdjęcia, ale nie chciałem cancelować.

    --
    Gof