  • Data: 2021-01-04 22:28:11
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-04 o 21:12, pueblo pisze:
    > Witaj ToMasz, 04 sty 2021 w news:rsvi9g$he0$1@dont-email.me napisałeś/aś:
    >

    > to bez sensu 2x120GB. Minus jest taki, że nie wiem co za ssd tam
    > wkładają.

    Najtańsze co pod ręką.
    Kupowałem do biura w AMSO i wsadzony Goodram CL100.

    Zauważ jakie to ma parametry podawane wszędzie - prawie jak reklama z
    MediaExpierd: procesor Intel, dysk tysionc, grafika hade.

    To są polizingówki które z bogatych krajów utylizują się w biednej
    Polsce. Tylko są na tyle porządne, że dalej spokojnie w biurze to
    pociągnie.
    I mam właśnie takiego do biura, i5-4590, 16GB RAM, SSD 480GB CL100,
    lepka od MS z kodem Windows 10 Pro refurb.
    Tutaj widzę nie dostaniesz takiej, tylko Win7 klucz którym zainstalowana
    jest 10 bo nieoficjalnie migracja działa mimo że się skończyła.

    --
    Irokez