  • Data: 2021-02-09 01:30:34
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj pueblo, 04 lut 2021 w
    news:601bd9ff$0$514$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witaj pueblo, 03 sty 2021 w

    > W końcu zamówiłem taki towar. Zobaczymy co przyjdzie.
    > https://allegro.pl/oferta/zestaw-pc-dell-9020-sff-i5
    -ddr3-hdd-ips-24-
    > fhd- 9745924047#
    >
    > Zamienili mi hdd za aukcji na okablowanie he he. Osobno dokupię
    > jakiś ssd ćwiećgigowy na początek.

    Na pierwszy rzut oka ok. Choć jak dla mnie wentylator na procesorze do
    wymiany, bo go słychać.
    Pytanko, może ktoś już przerabiał takie przerabianie.
    Można kupić(ale najpierw znaleźć) nowy identyczny.
    Może można kupić standardowy 80mm i jakoś przerobić. Della ma 4 kabelki
    Może przesmarować?