eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypolski kierowca › Re: polski kierowca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer0
    1.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <rph481$qjt$1@news.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <rph481$qjt$1@news.icm.edu.pl>
    Subject: Re: polski kierowca
    Date: Mon, 23 Nov 2020 22:24:25 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 69
    Message-ID: <5fbc288b$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.140.213
    X-Trace: 1606166667 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 83.30.140.213:59387
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3948
    X-Received-Body-CRC: 2849479299
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687857
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rph481$qjt$...@n...icm.edu.pl...
    W dniu 23.11.2020 o 20:02, J.F. pisze:
    > http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/horror-na-autostra
    dach-gddkia-lawinowy-przyrost-predkosci-jezdza-po-30
    0-km-h/
    >> "Dwa lata temu na około 160-kilometrowym koncesyjnym odcinku
    >> autostrady A1 Rusocin - Nowa Wieś aż 168 pojazdów osiągnęło
    >> maksymalną zarejestrowaną tam średnią prędkość 248 km/h! A to
    >> oznacza, że chwilami prędkość mogła oscylować wokół 300 km/h."

    >To zdanie mówi tylko, że 168 samochodów jechało 248km/h a nie, że
    >miało taką średnią. Średnią miał jeden.

    Imo - mowi, ze 168 pojazdow mialo srednia predkosc 248 ... ale
    faktycznie dziwne by to bylo.
    Wszyscy tak rowniutko ?

    Czy system pomiarowy wiekszej nie potrafi zarejestrowac :-)

    > Wyobrażam sobie, że jakąś odpowiednią bryką wykręcił te 248 więc
    > miejscami musiał mieć więcej. Ale czy 300 to wcale nie jest takie
    > pewne. Pewne jest natomiast, że już kierowców jeżdżących 250 jest
    > bardzo mało. Znacznie więcej jest jeżdżących 200. Ale to nadal
    > margines i nic nie wskazuje by stwarzali istotne zagrożenie. Po to
    > te lepsze drogi przecież są. Czy ten artykuł miałby jakikolwiek sens
    > w Niemczech, gdzie zasadniczo nie ma ograniczenia.

    Nie mialby o tyle, ze o czym mialby pisac - ze kierowcy nie lamia
    ograniczen ?

    Ograniczen miejscowych tam akurat jest sporo, i Blitz Marathon co roku
    maja :-)

    >> "Na przykład, że na odcinku drogi ekspresowej S3 między Gorzowem
    >> Wielkopolskim a Szczecinem ponad 70 proc. kierujących przekroczyło
    >> dozwoloną prędkość, a 15 proc. jechało szybciej niż 147 km/h
    >> (maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze klasy S to co do zasady
    >> 120 km/h)."
    >
    >> Hm, te 70% to mi tak srednio pasuje do obserwacji, choc tam nie
    >> jezdze - obserwacje z okolic Wroclawia.
    >> A moze doliczyli tiry jadace ponad 80km/h ?

    >Sporo osób jeździ po drogach tyle co Twizy, czyli właśnie 80km/h.

    Wiec gdzie te 70% jadacych ponad 120 ?

    >> "Na stanowisku na autostradzie A4 (Krapkowice - Kędzierzyn Koźle),
    >> w ciągu całego ubiegłego roku, zanotowano około 10 tysięcy pojazdów
    >> poruszających się z prędkością powyżej 200 km/h."
    >
    >> 30 dziennie .. no moze ...
    >
    >> https://www.brd24.pl/spoleczenstwo/google-maps-suger
    uje-polskim-kierowcom-lamanie-ograniczen-predkosci/
    >
    >> google zawyza predkosci ... czy szybsi uzywaja google ?

    >Po prostu tak działa, że patrzy na realne prędkości a nie
    >ograniczenia. Bo jaki cel miałby przyświecać kierowaniu się
    >ograniczeniami.

    Szczegolnie, jesli wzorowany na USA "u nas wolno 55mph, ale szeryf nie
    zwraca uwagi na 10-15mph wiecej" :-)

    Tylko ... jesli sporo osob jezdzi 80, to jak google wylicza osiagalna
    predkosc?
    Odrzuca wolniejszych i zostawia szybszych, ale nie najszybszych ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: