  • Data: 2020-11-25 21:12:51
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie jestem w stanie jechać z taką prędkością. Już przy 140 jest taki
    > hałas że jest to dla mnie przeraźliwie męczące, przy 180 dochodzi jeszcze
    > konieczność większego skupienia się na tym co się dzieje, a to kolejny
    > męczący element. Ja po autostradzie jeżdżę 110-120, tylko przy wyprzedzaniu
    > doejżdżam chwilowo do 160.

    Kwestia wózka. Duży, ciężki i dobrze trzymający się drogi, a przy tym
    cichy i już się chce zasuwać szybciej.
    Poza tym jest dylemat, skoro nie męczy bardzo szybka jazda (jak są
    warunki oczywiście, czyli dobra droga i w miarę pusto) to chyba tak
    lepiej, niż powoli z namaszczeniem, ale powiedzmy 1h dłużej. W tym
    drugim przypadku będę przecież bardziej zmęczony.

    Miłego.
    Irek.N.
    Ps. z cichszych ale większych miło wspominam Tuarega. Wystarczająco
    pozaokrąglany żeby szum powietrza nie przeszkadzał. Za to zawieszenie
    katastrofa.