  • Data: 2020-11-26 09:03:13
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 25 Nov 2020 21:12:51 +0100, Irek.N.

    > Kwestia wózka. Duży, ciężki i dobrze trzymający się drogi,
    > a przy tym cichy i już się chce zasuwać szybciej.

    Ale żeby przy 160-180 było relatywnie cicho, to musi być segment E/F.

    > Poza tym jest dylemat, skoro nie męczy bardzo szybka jazda (jak są
    > warunki oczywiście, czyli dobra droga i w miarę pusto) to chyba tak
    > lepiej, niż powoli z namaszczeniem, ale powiedzmy 1h dłużej. W tym
    > drugim przypadku będę przecież bardziej zmęczony.

    Nie wiem, od kiedy się przesiadłem na (PH)EV to czuję że mogę jechać dłużej
    bez większego zmęczenia. Jednak hałas od silnika, mimo że gdzieś tam niby
    jest zagłuszany przez powietrze, daje się jednak we znaki.

    --
    Pozdor
    Myjk