  • Data: 2009-09-15 07:32:06
    Temat: Re: praca po inż. środ?
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedługo skończę studia I. stopnia (inż. środowiska) po swojej dziwnej
    > specjalności, którą już po 2 latach rozwiązują na moim wydziale.
    > Mówiąc szczerze zupełnie nie mam pojęcia co dalej-wszystkiego było po
    > trochu (trochę biologii,trochę chemii,matlaba, b. niewiele AutoCAD-a tj.
    > do projektowania czegokolwiek ja się nie nadaję), wydaje mi się,że
    > wcześniej te specjalności były bardziej przemyślane.
    > Iść na studia magisterskie tylko po to,aby po dwóch latach mieć takie same
    > przemyślenia jakoś mi sie nie uśmiecha...
    > Co Panowie inżynierowie proponują?
> [...]

    Masz faktycznie dość dziwny stosunek do tych studiów, skoro nie uważasz za
    stosowne napisać jaką specjalność wybrałeś.
    Nie napisałeś nawet, czy ta inżynieria środowiska to kierunek czy wydział a
    to spora różnica. U nas (PWr) na wydziale IŚ były (i są) dwa kierunki w
    każdym po kilka specjalności i później jeszcze specjalizacje. Pewny jesteś
    chociaż co do uczelni? ;-)
    Pracy po inżynerii środowiska jest ogrom w projektowaniu, wykonastwie,
    handlu, usługach, przemyśle... Ale po instalacjach sanitarnych. Nie wiem jak
    po ochronie atmosfery, ani unieszkodliwianiu odpadów, ani pozostałych...
    --