  • Data: 2021-05-20 13:18:56
    Temat: Re: prad
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 May 2021 19:08:28 +0200, Shrek wrote:

    > A tam górnicy - pracownicy PGE po prostu.

    No to tak jak i inni - niby gornicy, a pracownicy JSW np.

    Czapki maja, stopnie maja, nadzor gorniczy maja, zwiazkow nie zliczysz

    https://kwbbelchatow.pgegiek.pl/Organizacje-i-zrzesz
    enia/ZZGWB-KWB-Belchatow

    ale medale chyba tylko zakladowe
    https://belchatow.naszemiasto.pl/barborka-2015-w-bel
    chatowie-gornicy-odebrali-medale-i/ar/c3-3584271

    >Zresztą ilu ich jest - niecałe 5 tysi.

    > Dopóki nie odłączysz od sieci to siłą rzeczy zsynchronizowane.

    > Nie jestem specjalistą, ale układ kocioł - turbozespół ma sporą
    > bezwładność zarówno termiczną jak i czynnika czyli prary - jej przepływ
    > jest chyba jakoś regulowany, więc odkręcasz "Zawór".

    Ale pytalem o wodna.
    Generatory sie kreca zsynchronizowane z siecia, czy to sie szybko
    szybko synchronizuje ?

    > Te kilkadziesiąt sekund to mi ktoś o żar-porąbka mówił. Skoro znał nazwę
    > i szczegóły to zapewne z branży był i raczej wiedział co mówi.

    A mnie chodzila zmiana od pracy pompowej do generacji.

    > Dlatego, że jesteśmy częścią systemu europejskiego, którego nawiasem
    > mówiąc rozbujaliśmy trochę przy okazji.

    Minutowej rozpiski nie mam, ale wyglada na to, ze szybko uruchomilismy
    wlasne rezerwy.

    Tylko w tej sytuacji ... minuta to moze byc wolno ...

    J.