  • Data: 2020-10-01 11:59:01
    Temat: Re: prad ladowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/10/2020 11:11, J.F. wrote:
    > No, jest to jakis pomysl, moze tak zrobie.

    Kup najpierw kabel sensowniejszy, Baseus i troche tańszy Ugreen. Oba
    tanie jak barszcz, z chin, ale nie mogę narzekać na jakość, w tej cenie
    nie trafiłem na nic lepszego i jest to powtarzalne przez ostatnie lata,
    tzn nie trafiły się gorsze i eksploatowane, nie popsuły się.

    Np. coś takiego:

    https://www.aliexpress.com/item/4000624842627.html

    Jeśli chcesz tanio i dobrze, to właśnie UGreen i Baseus.

    Lub zmień telefon na USB-C, tak wyższe napięcie skutecznie maskuje
    niedoróbki kabli :P