  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 5 Mar 2010 21:56:20 +0100

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Pal licho
    > buraka z "bumy", ale iluz nas, spokojnych kierownikow, widzac
    > ograniczenie do 40 czy 50 na prostej, bezpiecznej drodze uczy sie olewac
    > to i inne ograniczenia...

    Taki jest niestety tego efekt, przez dużą liczbę ograniczeń stawianych
    przez kretynów przestają one spełniać swoją rolę. Kiedy widzę 50 to tak
    naprawdę nie wiem, czy postawił je psychiczny, czy też naprawdę jest
    jakiś powód, by tyle jechać. W mojej okolicy jest np. 60 czy 70 na
    zakręcie, gdzie jadąc nieco szybciej można spodziewać się pisku opon i
    jest też 60 na takim, który można przejechać w zasadzie z dowolną
    prędkością w zależności od posiadanego auta.

    --
    cokolwiek