  • 51. Data: 2009-04-25 11:15:38
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: AlF <s...@g...com>

    Arni wrote:

    > co szczegolnie widac zza wielkiej wody....

    teraz jest gorzej z dowcipami o policjantach chcialem powiedziec LOL.

  • 52. Data: 2009-04-25 15:07:36
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Grzybol" napisał :
    > Złodziej ma większe prawa niż okradziony, policjanci chronią złodziei, bo
    > np. im donoszą na innych złodziei. Piszę o tym wszystkim z autopsji.

    Ale co ? Donieśli na Ciebie innym złodziejom ? Faktycznie, też bym był za to
    wściekły, gdybym był złodziejem ;).
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 53. Data: 2009-04-25 15:17:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    wiadomości news:gsv8vr$l6d$1@inews.gazeta.pl...
    > Ale co ? Donieśli na Ciebie innym złodziejom ? Faktycznie, też bym był
    > za to wściekły, gdybym był złodziejem ;).

    Hehe, nieźle wyszło:-)

    --
    Grzybol

  • 54. Data: 2009-04-27 06:50:07
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    RaF20v pisze:
    > http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    czemu nigdzie nie jest napisane, że on z kursantką jechał i ona ciągle
    walczy o zycie? tajemnica jakaś?

    --
    gildor
    9'99

  • 55. Data: 2009-04-27 07:40:44
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    > czemu nigdzie nie jest napisane, że on z kursantką jechał i ona ciągle
    > walczy o zycie? tajemnica jakaś?

    z jaką kursantką? na prawko A ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 56. Data: 2009-04-27 07:43:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    > z jaką kursantką? na prawko A ?

    wymieniony policjant, został oddelegowany do Legionowa w celu szkolenia
    policjantów, jeżdżących na cięzkich motocyklach.

    --
    gildor
    9'99

  • 57. Data: 2009-04-27 07:47:37
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    > wymieniony policjant, został oddelegowany do Legionowa w celu szkolenia
    > policjantów, jeżdżących na cięzkich motocyklach.

    to jechal na sluzbowym czy na prywatnym?

  • 58. Data: 2009-04-27 07:58:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    > to jechal na sluzbowym czy na prywatnym?

    prywatnym.

    --
    gildor
    9'99

  • 59. Data: 2009-04-27 08:00:45
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wymieniony policjant, został oddelegowany do Legionowa w celu szkolenia
    > policjantów, jeżdżących na cięzkich motocyklach.

    Zaraz, zaraz. Jaja sobie robisz czy co?
    A gdyby napisali, że on odznaczył się w akcji przeciwko gangsterom, to by
    znaczyło, że z kałachem jechał?

    Podkreslili po prostu, że on był bardzo dobrym kierowcą motocykla.

    pozdr.
    Mystik

  • 60. Data: 2009-04-27 08:07:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mystik pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zaraz, zaraz. Jaja sobie robisz czy co?

    dlaczego?

    > A gdyby napisali, że on odznaczył się w akcji przeciwko gangsterom, to
    > by znaczyło, że z kałachem jechał?

    pytałem o pasażerkę. zawsze w notatkach na temat wypadków jest
    informacja komu i co sie stalo. skoro to była kursantka (jeśli była), to
    była znaczy złą policjantką i informacja o niej się nie należy?

    > Podkreslili po prostu, że on był bardzo dobrym kierowcą motocykla.

    nie, podkreślili, że był dobrym policjantem. a ona widać złą
    policjantką. chyba, że nie jest policjantką.

    --
    gildor
    9'99