  • Data: 2010-03-11 21:38:58
    Temat: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    ie-hamuje-conbsprobic,wiadomosc.html

    > Oczywiście że jest to stek bzdur.

    > No to pan Weseli dał pokaz totalnej niekompetencji.

    Guglnąłem sobie co to za Zbigniew Weseli i okazuje się że to dyrektor
    tej Szkoły Jazdy Renault. :)

    No więc czarno widzę poziom w tej szkole, skoro dyrektor (chyba że to
    dyrektor finansowy, albo ds. marketingu) zabierając publicznie głos jako
    ekspert wykazuje się zerową wiedzą na temat działania samochodu.

    Trochę jakby dyrektor wyższej szkoły matematyki publicznie twierdził, że
    2*2=5 i że niemożliwe jest dzielenie przez liczby parzyste ;)