    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Date: Fri, 12 Mar 2010 18:57:23 +0100

    Jakub Witkowski pisze:

    > Nie mam pojęcia, może spanikowały.

    Ja tam sobie dziś sprawdziłem jak to wygląda w moim najcięższym autku
    (Vectra C) i istotnie jest dość ciężko, tyle że nawet kobieta drobną
    nóżką będzie w stanie samochód zatrzymać. Może nie na blokach, ale
    zatrzymać się zatrzyma.

    Zresztą ta możliwość zahamowania jest wymagana.
    Nie wiem jakie są konkretne wymogi na to jaka siła powinna spowodować
    jakie opóźnienie, ale myślę że nie jest to jakieś strasznie duże.