-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.
nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197
.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!no
t-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [press]toyota po raz kolejny
Date: Fri, 12 Mar 2010 18:57:23 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 22
Message-ID: <hndveu$bfc$2@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <hnagk0$l65$1@inews.gazeta.pl>
<hnbgg6$bub$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hnd7h3$2c97$1@news2.ipartners.pl>
<ljpwfapugpx3$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net>
<hnddaa$2f0k$2@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: agf193.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268416798 11756 83.25.161.193 (12 Mar 2010
17:59:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 17:59:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hnddaa$2f0k$2@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263701
[ ukryj nagłówki ]Jakub Witkowski pisze:
> MadMan pisze:
>> Dnia Fri, 12 Mar 2010 12:13:14 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
>>
>>> Kiedyś padło im wspomaganie gdy jechały
>>> z długiej górki. Jedna zapierała się z całej siły na hamulec, druga
>>> równocześnie ciągnęła za ręczny obiema rękami, a samochód jechał i się
>>> jakoś wcale nie chciał zatrzymać - stanął szczęśliwie dalej, już na
>>> płaskim...
>>
>> A to silnikiem hamować przynajmniej częściowo nie mogły?
>
> Nie mam pojęcia, może spanikowały.
Ja tam sobie dziś sprawdziłem jak to wygląda w moim najcięższym autku
(Vectra C) i istotnie jest dość ciężko, tyle że nawet kobieta drobną
nóżką będzie w stanie samochód zatrzymać. Może nie na blokach, ale
zatrzymać się zatrzyma.
Zresztą ta możliwość zahamowania jest wymagana.
Nie wiem jakie są konkretne wymogi na to jaka siła powinna spowodować
jakie opóźnienie, ale myślę że nie jest to jakieś strasznie duże.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 19:00 Tomasz Pyra
- 12.03.10 19:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
Najnowsze wątki
- 2024-05-31 Mały kogenerator gazowy
- 2024-05-30 Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 2024-05-31 Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 2024-06-01 karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- 2024-06-01 Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- 2024-06-01 czy grad zbił wam szybę?
- 2024-06-01 odzysk z panela PV
- 2024-06-01 Sila sygnalu routera
- 2024-06-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-06-01 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-06-01 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-01 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-06-01 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-06-01 Gdynia => Sales Executive <=
- 2024-06-01 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=