eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press]toyota po raz kolejny › Re: [press]toyota po raz kolejny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.n-ix.net!n
    ews2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !postnews.google.com!news1.google.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.high
    winds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshost
    ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Date: Fri, 12 Mar 2010 19:00:46 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <hne061$288$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <hnbdvn$a7m$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hndm7s$hv7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: agf193.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268417537 2312 83.25.161.193 (12 Mar 2010
    18:12:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 18:12:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hndm7s$hv7$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263703
    [ ukryj nagłówki ]

    kakmar pisze:
    > Dnia 11.03.2010 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
    >> Oczywiście - powyżej 20km/h nawet trudno rozpoznać czy wspomaganie
    >> kierownicy jest czy go nie ma.
    >
    > Parę lat temu zerwał mi się pasek napędzający pompę wspomagania w
    > trakcie jazdy. Brak wspomagania zauważyłem na łagodnym łuku
    > dwujezdniowej drogi. Prędkość była ponad 120, skręcanie wymagało
    > znacznie większej siły niż ze wspomaganiem. Nie dało się nie zauważyć że
    > nie ma wspomagania.

    Tzn. z niezauważeniem to może faktycznie przesada w przypadku
    hydraulicznego wspomagania i maglownicy która już swoje przejechała.
    Natomiast kierownica obraca się nadal całkiem lekko i bez problemu można
    robić wszystkie manewry.

    Kiedyś sobie na rajd ściągnąłem pasek napędzający pompę bo mnie
    wspomaganie w Corolli wkurzało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: