eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z obrotomierzem w honda cbr f3Re: problem z obrotomierzem w honda cbr f3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4e678be85eac0c4aab3fb0a72f0d27f5$1@grupy.scigacz.pl>
    <lcvrb9$e1e$1@node2.news.atman.pl>
    <ae5d5abfda0788d5cc00b23dbd4b3e19$1@grupy.scigacz.pl>
    <lcvvv4$ja0$1@node2.news.atman.pl>
    <8c4754420410542d3345a0ee965513e7$1@grupy.scigacz.pl>
    <9e9983e5ea63df8363555fd6eb21e1a6$1@grupy.scigacz.pl>
    In-Reply-To: <9e9983e5ea63df8363555fd6eb21e1a6$1@grupy.scigacz.pl>
    Subject: Re: problem z obrotomierzem w honda cbr f3
    Date: Fri, 7 Feb 2014 14:30:07 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 33
    Message-ID: <52f4e001$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.246.214
    X-Trace: 1391779841 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 83.4.246.214:58430
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:664295
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "honda xxcbrxx" <sebastian08207@_NOSPAM_wp.pl > napisał w
    wiadomości news:9e9983e5ea63df8363555fd6eb21e1a6$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > problem jednak nie ustapil zmienilem modul od kumpla (na pewno dobry
    > bo u Niego obrotomierz chodzi) a u mnie nadal wskazowka od obrotku
    > lezy prosze dalej o pomoc gdzie szukac problemu czy jast jakis czujnik
    > od obrotow?????

    Gdyby moduł był wadliwy, to motor nie paliłby albo paliłby
    nieprawidłowo. A jeśli obrotomierza nie demntuje się jakoś bardzo
    trudno, to przełóżcie z kumplem zegary i będziesz miał pewność, czy Twój
    jest sprawny.
    Jeżeli jest sprawny, to sprawdź kable i wtyczki pomiędzy modułem a
    obrotomierzem. Sprawdź "solidnie", bo skoro działał/nie działał, to
    mocno prawdopodobna jest kwestia braku styku - drgania sprawiają, że na
    chwilę się rozłącza - poruszaj kablem, wtyczkami itd. Może któryś styk
    jest zaśniedziały/nadpalony? Może kabelek naderwany? Trzeba dobrze
    pomacać, poruszać i pomierzyć omomierzem, albo "pikaczem" (multimetrem z
    buzzerem). Sprawdź też dokładnie wtyczkę tuż przy obrotomierzu. Kup
    Kontakt S i Kontakt U, albo inny podobny środek i popsikaj
    profilaktycznie wszystkie styki. Przy odrobinie szczęścia i odpowiedniej
    determinacji, namierzysz winnego i wystarczy wymiana kabelka albo
    konektorka.

    Wiem, że piszę truizmy i oczywistości, ale w 2012 zrobiłem sobie
    instalację do gniazdka zapalniczki, które przestało działać po ok. pół
    roku. Okazało się, że użyłem gównianych kabli, które z zewnątrz
    wyglądały całkiem nieźle (nowe, odpowiednio grube), a po wymontowaniu i
    założeniu nowej instalacji dotarłem dopiero do miejsca, w którym kabelek
    po prostu miał przerwę. Izolacja w porządku, a w środku miedź się po
    prostu "rozlazła". Chińczyki, żółta ich mać.
    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: