    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z silnikiem w dt125
    Date: Sun, 18 Oct 2009 21:13:57 +0200

    On Sat, 17 Oct 2009 22:32:43 +0200, "michu" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mam ta dt od pol roku, zrobilem z 1500-2000 km i w sumie nie mam pojecia co
    >ile km nalezy czyscic filtr, jak to jest?

    Zerkaj co dwa tygodnie, miesiac. Jak sie nauczysz co ile Ci sie
    zapycha to bedziesz zagladal wedle potrzeb. Ale to mocno indywidualna
    sprawa.

    >. Czy tak powinno byc czy gabka powinna stanowic jedna calosc i musze kupic
    >nowa?

    Gabka ma byc cala, nasaczona olejem. Kup nowa.

    >grunt, ale glowny problem pozostal, jak sie ja rozkreci do 10000 na dwojce i
    >tak trzyma, przejezdza z 10 metrow i gasnie kompletnie, kolejne pare metrow
    >az obroty spadna do kolo 6000 i zapala ale przerywa i nie chce sie wiecej
    >rozkrecic

    A swieca jak wyglada ?

    >Czy odnosze dobre wrazenie ze czesc syfu z filtra przedostalo sie do gaznika
    >i cos tam pozapychalo?

    Mozliwe.

    >Czy wyczyszczenie gaznika jest jakos sczegolnie skomplikowane i czy po jego
    >rozlozeniu trzeba wymienic jakies uszczelki na nowe ? Ile ta procedura
    >zajmuje, bo nie mam jutro za wiele czasu?

    Nie jest bardzo skomplikowana, zajmuje za pierwszym razem kilka
    godzin. Przynajmniej mnie tyle zajelo.

    >Moze ktos ma jakis link do opisu jak go wyczyscic i wyregulowac?

    Rozkrec i przedmuchaj powietrzem.

    zreszta, sciagnij sobie
    http://www.megaupload.com/?d=OVVG1MYX

    i nie boj sie dozownika :-)