    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (prośba) numery dial-up
    Date: Mon, 20 Jul 2009 23:45:18 +0200

    > Ale dla tych, których rzecz dotyczy, bzdurą to nie jest. Wiem, bo sam
    > tak miałem, że mi nawet 9600 od faksu nie chciało negocjować. Wymagania
    > dotyczące prędkości negocjacji modemu, to jedyny bat jaki daje się
    > ukręcić na tepsę. Jasne, że nie o to chodzi, że ktoś godzinami modemuje
    > z kimś innym i w dodatku sprawia mu różnicę, czy jest 22 czy 24 kilo.
    > Na ogół idzie o to, by działał ADSL, czasem też, by dało się porozmawiać
    > bez trzasków i bez wsłuchiwania się w 50Hz. A to jest dość dobrze
    > skorekowane z jakością drutów.

    Doskonale to rozumiem i wiem do czego zmierza vari, ale chodzi mi oto
    jak wyglada ten zapis UKE i na ile jest szczegolowy.
    Bo co zrobi tepsa czy inny operator, gdy na idealnie dzialajacej linii
    Twoj modem V.9x nie bedzie sie w stanie polaczyc z moim modemem szybciej
    niz 14400, a winy bedzie moj modem, gdyz wiecej nie da rady?
    Mozecie podac linka tego przepisu UKE, sa tam wyszczegolnione numery
    dostepowe, ktore musza spelniac ten wymog 48kbit/s?
    Googluje, ale jakos nie moge sie do tego dokopac.