    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prosty i tani videorecorder
    Date: Tue, 24 Feb 2009 17:45:39 +0100

    Marcin pisze:
> [...]

    1. Napisałeś, że chodzi o urządzenie "możliwie mało prądożerne".
    Wszystkie urządzenia, które będą miały wejście analogowego sygnału wideo
    oraz kamera analogowa to znaczny pobór prądu (min. 1.5W).

    2. W samochodzie są bardzo trudne warunki pracy. Znaczny zakres zmian
    temperatury i wstrząsy mocno utrudniają zastosowanie HDD. Para wodna
    powoduje szybką korozję. Myślę, że taka standardowa nagrywarka do użytku
    domowego zapewne błyskawicznie się rozpadnie.

    Paweł