  • Data: 2012-02-20 07:24:51
    Temat: Re: prosty kod sieciowy do gierki
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Ja nie robię w grach, wiec nie odpowiem w prost. Możesz w sumie sam
    > napisać jakiś sprytny program testowy i zapuścić na 2 kompach (o ile
    > masz 2). Poza tym z tego co wiem, to twórcy gier w RP skupiają się w
    > okół serwisu http://warsztat.gd/ - jest tam forum i kanał IRC.

    mysle ze daloby sie zrobic w jednej linijce, przez przekazanie
    wskaznika na bufor gdzie ma zapisywac nadchodzace dane albo
    przez zarejestrowanie callbacka

    InvaiteStationToSendingPackets("moj.komp.w.n.y", bufor_pointer);

    InvaiteStationToSendingPackets("moj.komp.w.n.y", onPacketReceive_handler);

    (nie wiem czy slowo 'to' tu pasuje gramtycznie bo mam pewne
    braki w gramatyce angielskiej), jak zwykle obawiam sie ze
    co nieco tu zchrzaniono (acz nie jestem na tyle zaawansowany
    by oceniac internalsy 'driverow' od sieci)

    wogole zajmowanie sie tym jakos odebralo mi chec by
    programowac (acz nie jestem przyzwyczajony by robic
    cos innego, potrzebowalbym pocwiczyc fizycznie ale jestm
    jeszcze zbyt zbolaly by moc to robic - i nie wiem kiedy mi
    przejsdzie bo to juz ponad cztery lata)