  • Data: 2009-05-28 18:16:50
    Temat: Re: przesiadka z cbr1000rr na cbr1100xx
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Maj, 19:10, "Wieslaw" <j...@o...eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakie sa wasze wrazenie z przesiadki z cbr1000rr, na cbr1100xx,. Pewnie mnie to
    > czeka. Obawiam sie, ze xx bedzie wygodny i bardzo mulasty. Slabe
    > przyspieszenie,

    mam wrażenie że jesteś mistrzem wszystkich mistrzów.. w zakresie
    normalnym codziennym użytkowym zakresie będzie lepiej

    > słabe hamulce. Co o tym sadzicie?

    nieco większa masa wiąże się z większą bezwładnością, 250 moto plus
    100 kierowca razem 350 kilo na xx z dual cbs kontra
    honda cbr 1000 rr z C-ABS? raczej wątpię, pewnie to starszy model od
    sc59 wiec waga 200kg plus 100 kierowca czyli 300

    300 kontra 350 kilo daje różnicę okolo 15 % ( no i kontra dualcbs)

    ja wolałbym xx mimo wyglądu 'prechistorycznego' od rr siedziałem i na
    jednym i na drugim, jeździłem choć tylko paredziesiat km to mam małe
    porównanie 1000rr (włączając w to również 954 i 929) i wybrał bym
    xx'a, nie wspominając o trasie, ochronie przed wiatrem, pozycji,
    wygodnej kanapie..

    chyba że boisz się że xx jest za mało krzykliwy? :)

    --
    Wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak