  • Data: 2009-06-16 08:49:55
    Temat: Re: przetwornica 230V/5V max. 0,2W
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Trochę inne są uzasadnienia ekonomiczne dla produkcji miliona
    > telewizorów a trochę inne dla produkcji jednej przetwornicy o mocy
    > 0.2W. Chcesz - wstaw chińską ładowarką za 2 PLN. Ale za pół roku nie
    > przychodź z reklamacją, że nie działa.

    Jakie właściwie argumenty stoją za tym, że mamy zakładać półroczny
    termin przydatności do spożycia takiego urządzenia? To, "że chińskie"
    wystarcza, czy coś jeszcze? Czy to, że taki jednowatowy zasilacz
    "powinien" psuć się częściej od dziesięciowatowego, ma jakieś techniczne
    uzasadnienie? Co tam ulega awarii i dlaczego? Dlaczego masowo produkowane
    w telewizorach są dobre i tanie, a masowo produkowane jako samodzielne
    urządzenia nie są dobre? To przypadek, czy spisek Chińczyków? Pytam
    zupełnie poważnie, mam trochę sprawnych chińskich zasilaczy, czasem nawet
    nie pamiętam od czego one. Najpewniej to coś, co miały zasilać zepsułeo
    się (było bardziej złożonym układem, miało prawo), a zasilacz mi został.

    Jarek

    --
    Skarpetkami chcą nas, panie, powyzabijać. Ale nie mnie! Te żółte kurduple
    za chude są w żółtych uszach. Patrz pan. O, widzisz pan? Kupuję... u tych