    Date: Wed, 15 May 2013 14:21:49 +0200
    From: zgred <z...@e...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja

    W dniu 2013-05-15 14:06, Polak Catholic pisze:

    Chociaż z grubsza się zgadzam, to muszę zaprotestować w paru punktach...

    > bankrut, przemysł - brak,
    no bez jaj...

    > gospodarka oparta na hiper marketach i

    a czy wiesz, że największym eksporterem (nie pamiętam czy w ogóle, czy
    żywności) jest Tesco?

    > przenosnych montowniach samochodow. Wybudować autostrady sie nie da
    > nawet za nieswoje pieniadze, a jak juz kawalek sie uda, to 2 razy drozej
    > niz w w miare normalnym kraju,

    ... żeby tylko 2 ;)
    2x, to w por. z Austrią, gdzie autobany przebija się tunelami przez Alpy
    i estakadami przez doliny ;)

    metro - żenada po kilkunastu latach
    > budowy. Nie wydobywa sie wegla, ktory jest, chce sie wydobywac gaz,

    > ktorego nie ma, kolej - śmiech. Oddano za bezcen (korupcyjnie) wszystko
    > co przynosilo albo moglo przynosic dochod.

    No bo taki był układ magdalenkowy. Za tyle kupiliśmy sobie "wolność". Po
    to, żeby za moment sprzedać ją za drugie tyle (oczywiście wędrujące do
    kieszeni tych samych sitw) Unii.

    > roznych uwarunkowan zmuszona jest tu zyc i uczestniczyc w tej zenadzie,
    > a nawet ja legitymizujac. Howgh.

    A TAKIEGO !!!
    Nigdy w życiu!
    Nie głosowałem na żadną z partii będących kiedykolwiek u koryta.

    Ale nie po to wymyślono demokrację, żeby dało się w niej coś zmienić
    metodami demokratycznymi. To tak, jakby Stwórca stworzył człowieka z
    przyciskiem "zabij mnie" umieszczonym z tyłu głowy.

    To gówno trzeba rozwalić siłą. Poczynając od pojedynczych pachołków.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.