  • Data: 2024-02-16 10:56:32
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Feb 2024 15:59:21 +0100, Myjk wrote:
    > Thu, 15 Feb 2024 08:05:36 +0100, J.F

    > No toć przecież właśnie o tym piszę, producent Sx4
    > pozycjonował jako crossover, to TY na niego mówisz
    > mini SUV. Dopiero nowy s-cross wskoczył do segmentu
    > wyżej i go nazywają "mini suvem".

    > Pickup akurat jest wprost na podwoziu cieżarówki,
    > ze względu na dopuszczalne obciążenie paki.

    Przypuszczam, że wątpię :-)

    > SUV ameryhańśki oczywiście nie był na podwoziu ciężarówki
    > (zawieszenie piórowe), tylko zazwyczaj jakiejś kobylastej
    > rodzinnej osobówki wyższego segmentu.

    > Skoro są wyższe i mają większy wspóczynnik Cx
    > to muszą palić więcej.

    Chcesz wyzsze, chcesz za to zapłacic - to OK, chcesz.
    Ale chcesz gorszy Cx ? :-)

    > Dla mnie to nadal crossover, tylko segmentu D.

    A co na to producent ?

    > Wiadomo że w mieście zwinność to podstawa,
    > dlatego tak dobrze się jeździ elektrykami.

    Ale takimi poważnymi, a nie eco-biednymi :-)

    Po za tym poco co ci zwinnosc w kulturalnym i zakorkowanym miescie?
    Maluch wystarczy, 20KM :-)

    > A co, nie dojechałeś tą benzyną?

    Na benzyne narzekam tylko na spalanie, duze jakie :-)
    Ale jakbys mnie chciał namówic, zebym zwolnil na trasie 1000km ...
    no tam 130 obowiązuje :-)

    >Nie dojechałbyś elektrykiem?

    Dojechalbym, ale jakim kosztem?
    Pamiętasz film Zmywaka?

    No ale on był początkujący.
    Fakt, ze przyzwoity elektryk nie jedzie juz jakos strasznie dłużej ...
    jak ładowarki podpasują :-)

    Te łądowarki IMO też muszą dorosnąc - czemu nie moze być normalnie -
    przykladam karte bankową, ładuje, odjeżdzam.

    > Jakoś ja benzynowym Outlanderem z Wawy we włoskie Alpy dojechałem,
    > ze średnim spalaniem z trasy 1400km na poziomie 7,8L/100.

    Pamiętam. Wiec czemu ten SX4 taki niedopracowany? :-)

    Pamietam też, ze wersja hybrydowa miała ci spalic mniej niż benzynowa,
    i to jest bardzo podejrzane :-)
    To na pewno ten sam silnik, czy hybryda ma jakis lepszy?

    A ile byś spalił dieslem, jakbys tak samo jechał ? :-)

    J.