  • Data: 2009-08-15 18:08:18
    Temat: Re: pyt.: zasilanie GPS-a z dynama rowerowego
    Od: jacek duma <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaroslaw Rafa pisze:

    > Pozdrowienia,
    > Jaroslaw Rafa
    > r...@a...krakow.pl

    Ja bym przekopał elektrodę i google, widziałem w wersji
    angielsko-języcznej parę takich projektów których nie powstydził by się B&M.

    Rozwiązanie Zarzeckiego jest marnotrastwem. Tylko przetwornica
    impulsowa. Zbych to zauważył ale wszyscy go zignorowali ;-)

    Tu jest opisany taki wlaśnie pomysl od 7805 a skończywszy na
    przetwornicach.

    W sieci jest sporo projektów ładowania GPS,iPODów, zasilania LEDów 3W z
    dynama. Więcej w angielskim niż naszym. Jest w czym wybierać.

    jd