  • Data: 2020-11-13 15:19:55
    Temat: Re: rPI bez karty pamięci?
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/11/2020 13:29, Mateusz Bogusz wrote:

    > Bingo :-) A tak przy okazji, używam tego zestawu od 3 lat. W między
    > czasie pojawiło się coś ciekawszego, w sensie systemu do domowych
    > multimediów?
    >
    > Na samym rPI za wiele nie trzymam - głównie filmy/muzyka przez Internet
    > i z udziałów sieciowych.

    Wszystkie projekty oparte sa o Kodi ale nie wszystkie obsluguja np. 4k.
    W zwiazku z tym, ze moj dostawca iptv oferuje takie kanaly rozwazam
    zakup RPi4 i instalacje LibreELEC, ktore wsparcie dla 4k ma. Mam tez
    FireTV Sticka 4k ale w iptv na Kodim czesto sie rozjezdza obraz z
    dzwiekiem, mysle tez nad zakupem nowego Chromecasta ale troche odjechali
    z cena, zobaczymy czy bedzie jakas promocja na Black Friday to moze sie
    skusze i zobacze czy dziala sensownie.