    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radia samochodowe - kalkulatory
    Date: Mon, 27 Jul 2009 14:31:30 +0200

    > A mi się wydawało że ściągają ten kod z bazy danych na podstawie VIN'u
    > Tak przynajmniej było w moim przypadku, oraz tłumaczyło by to fakt z
    > zasłyszanym problemem z uzyskaniem kodu, gdy ktoś miał oryginalne radio
    > ale przełożone z innego samochodu.
    > Co oczywiście nie zmienia faktu posiadania innego softu/sprzętu do
    > dekodowania radia.

    numer vin nie jest tu potrzebny

    mialem rok temu podobną historie:
    w serwisie chcieli 150 zeta z podanie mi kodu
    z poprzednim wlascicielem kontaktu nie miałem
    wiec na newsgrupie zachodniej wyslalem maila tylko z numerem z radia
    do czlowieka mającego taki kalkulator
    nastepnego dnia odeslal mi działający kod

    niestety adresu do niego juz nie mam ale pamietam że go po prostu
    wyguglowałem