  • 1. Data: 2009-07-25 20:31:41
    Temat: radia samochodowe - kalkulatory
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktoś zna dobry kalkulator do szukania kodów oryginalnych odbiorników
    samochodowych?
    Głównie chodzi mi o radia z samochodów renault .

    Znalazłem programik CRUCC 2.1. Prawdopodobnie by robił to co chcę, tyle że
    cena 400 Euro to zbyt dużo.
    Czy może ktoś ma doświadczenie w takiej dziedzinie i pomógłby w zdobyciu
    jakiegoś dekodującego programu?

    Dla wyjaśnienia dodam, że program miałby pracować w serwisie samochodowym.
    Dość często zdarza się że jest potrzeba odpięcia akumulatora. A że klienci
    są różni i nie wszyscy mają kod to potem jest problem z odkodowaniem.

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2009-07-25 21:09:48
    Temat: Re: radia samochodowe - kalkulatory
    Od: games <g...@g...home.pl>

    pawelj pisze:
> [...]
    > Dość często zdarza się że jest potrzeba odpięcia akumulatora. A że
    > klienci są różni i nie wszyscy mają kod to potem jest problem z

    Jak klient nie ma kodu to jak slucha radia ?
    W kazdym serwisie Renault maja odpowiedni software i sprzet zeby takie
    radio i samochod uruchomic.

  • 3. Data: 2009-07-26 09:18:29
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Jak klient nie ma kodu to jak slucha radia ?
    > W kazdym serwisie Renault maja odpowiedni software i sprzet zeby takie
    > radio i samochod uruchomic.
    Zupełnie nie na temat mi odpowiedziałeś.
    Ja właśnie szukam takiego "software" żeby takie radio uruchomić nie jadąc do
    autoryzowanego serwisu renault.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2009-07-27 11:10:18
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    > Jak klient nie ma kodu to jak slucha radia ?
    > W kazdym serwisie Renault maja odpowiedni software i sprzet zeby takie
    > radio i samochod uruchomic.

    A mi się wydawało że ściągają ten kod z bazy danych na podstawie VIN'u
    Tak przynajmniej było w moim przypadku, oraz tłumaczyło by to fakt z
    zasłyszanym problemem z uzyskaniem kodu, gdy ktoś miał oryginalne radio
    ale przełożone z innego samochodu.
    Co oczywiście nie zmienia faktu posiadania innego softu/sprzętu do
    dekodowania radia.
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2009-07-27 12:31:30
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > ale przełożone z innego samochodu.
    > Co oczywiście nie zmienia faktu posiadania innego softu/sprzętu do

    numer vin nie jest tu potrzebny

    mialem rok temu podobną historie:
    w serwisie chcieli 150 zeta z podanie mi kodu
    z poprzednim wlascicielem kontaktu nie miałem
    wiec na newsgrupie zachodniej wyslalem maila tylko z numerem z radia
    do czlowieka mającego taki kalkulator
    nastepnego dnia odeslal mi działający kod

    niestety adresu do niego juz nie mam ale pamietam że go po prostu
    wyguglowałem

  • 6. Data: 2009-07-27 19:59:03
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > niestety adresu do niego juz nie mam ale pamietam że go po prostu
    > wyguglowałem

    Jeżeli miałbym jedno czy dwa radia to mogę kogoś poprosić o przysługę.
    Ale jak tego jest jedno czy dwie sztuki dziennie to już ktoś może nie chcieć
    pomagać

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2009-07-27 20:04:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-27 21:59, pawelj napisał/a:

    > Jeżeli miałbym jedno czy dwa radia to mogę kogoś poprosić o przysługę.
    > Ale jak tego jest jedno czy dwie sztuki dziennie to już ktoś może nie
    > chcieć pomagać

    Skąd taka epidemia "zapomnianych" kodów przy tych radyjkach? ;-)

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-07-27 20:24:36
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Czarek wrote:

    > Skąd taka epidemia "zapomnianych" kodów przy tych radyjkach? ;-)

    A Ty pamietasz swoj kod? Ja pojecia nie mam jaki moj jest - po cholere
    to potrzebne? A znajac swoje lenistwo to zamiast szukac w instrukcji
    (najpierw szukac instrukcji) to prosciej w internecie.

    --
    Jerry1111

  • 9. Data: 2009-07-28 13:08:29
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Skąd taka epidemia "zapomnianych" kodów przy tych radyjkach? ;-)

    Sezon urlopowy. Dużo samochodów parkuje poza domem :)

  • 10. Data: 2009-07-28 20:03:49
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Skąd taka epidemia "zapomnianych" kodów przy tych radyjkach? ;-)

    W serwisie różnie bywa- często trzeba odpiąc akumulator.
    Zamiast tłumaczyć klientowi dlaczego mu radio nie chodzi itd to po podpięciu
    akumulatora mogę poświęcić kilka minut żeby klientowi jednak radio chodziło.

    --
    PawełJ