  • Data: 2023-03-30 22:37:53
    Temat: Re: rdzewienie styków w myszce
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Mar 2023 15:03:24 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    -teczy-porownanie-czterech-typow-przelacznikow-klawi
    atury-spc-gear-gk530/

    > Chyba ów Ble do kontaktronu ma się jak pięść do nosa. Kontaktrony
    > były niegdyś wyższą półką. Lepsze były optyczne łączniki...
    >
    > (...)

    Nie czytaj, jak Animka ;)
    Pisałem o odczuciach - że podobnie chodzą pod palcami.

    > https://botland.com.pl/blog/kontaktron-do-czego-sluz
    y-i-jak-dziala/

    > (...)

    Wiem, co to kontaktron, wykorzystywałem je zresztą w swoich projektach.

    Zarówno mechaniczne "blue" jak i kontaktronowe tak samo oddziaływały. Nie
    ma znaczenia, czy powoli czy szybko się klawisz wciskało.
    Tylko ja pamiętam, że kontaktronowe też miały słyszalny i wyczuwalny klik
    zrobiony na sprężynie.
    Może po prostu pracowaliśmy na innych klawiaturach. Bo jakoś nie kojarzę,
    aby moje miały napis "Magmor", prędzej IBM.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam