  • Data: 2024-04-16 01:27:05
    Temat: Re: regulacja prądu ?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez problemu robi to przetwornica step down, np taka:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/przetwornica-zasilacz-step
    -down-8a-40v-xl4016-e023-11989734793 :)

    BTW, używam jej do kontroli PRĄDU ładowania akumulatora...w rowerze,
    który ma koło BLDC (od roweru elektrycznego) jako "prądnicę".
    Nienagannie od 3 lat bez problemu. Obrazek:
    https://i.imgur.com/Yn5zU90.jpeg (w przyczepce siedzi pies) :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>