  • Data: 2009-01-04 12:04:35
    Temat: Re: rs232 sie zmeczyl?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A podlaczajac sie do pytania lekko odchodzac od tematu - jakie macie
    > doswiadczenia w dlugim czasie uzytkownia z DS'ami jesli poruszymy problem
    > ich niezawodnosci? U mnie w ciagu 1,5 roku na 12 sztuk, 4 sztuki padly -
    > tzn w ten sposob, ze nie odczytywaly temperatury. Zawsze dalo sie od nich
    > wyciagnac tylko startowa wartosc. Wszystkie to DS18B20.

    Swego czasu byla dostepna jakas felerna seria, moze podrobki?
    Mam pare DSow dzialajacych juz kilka lat i ciagle sa ok.
    Swoja droga ktos w koncu moglby sie zabrac za dupe dystrybutora
    podrobek, bo jakosc dostepnych czesci leci niesamowicie. Nawet w duzych
    sklepach internetowych mozna kupic czesci tak badziewne, ze do niczego
    sie nie nadaja, niestety czesto brak jest informacji o producencie i np.
    kupije sie kondensator noname, a potem wszystko szlag trafia.