  • Data: 2021-09-23 13:21:22
    Temat: Re: rzad buduje tunel
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-23 o 12:59, Cavallino pisze:

    > Za mało - akurat tyle żeby nie było sensu rozbudowywać.
    > Bo lotnisko nie jest rządowe, więc pis blokuje ile się da.
    > Woli rozbudowywać Radom i CPK.
    >
    > Tak żeby warszawiacy mieli bliżej....

    Czas dojazdu do CPK będzie taki sam, jak do Modlina, odległości są
    podobne. Niestety wyjazd z Warszawy na północ jest słaby, a uzgodnienia
    w sprawie budowy S7 Czosnów-Warszawa trwają. W dodatku ten kawałek drogi
    będzie się wbijał w wiecznie zakorkowaną Trasę Toruńską w okolicach ul.
    Radiowej. Natomiast A2 już jest - fakt, że wąska, ale chyba szybciej
    wybudują trzeci pas do Łodzi niż tę S7. Jak z kolei wybudują S79 do
    Radomia dojazd nie będzie taki tragiczny, choć rzeczywiście dłuższy. Tam
    w dodatku trzeba jechać na lotnisko przez miasto.
    T.