  • Data: 2021-08-25 11:31:42
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/08/2021 11:20, Maciek Godek wrote:
    > Ostatni raz korzystałem z SVN w okolicach 2012 roku, i wspominam robienie branchy i
    merge'ów jako koszmar.

    Korzystam z jednego i tego samego repo od ~2005 roku, od rewizji 0.
    Nigdy nie nazwałbym tego koszmarem. Szczególnie od czasu pojawienia się
    lokalnych dysków ssd, które problemy zredukowały do sekund.

    > Tak czy siak - jak Sobczak słusznie zauważył - dywagowanie o wyższości jednego
    systemu kontroli wersji nad drugim w wątku dotyczącym problemów w programie C++owym
    nie ma za dużo sensu.

    Sens ma w wyższej skali. Zachowania związane z VCS mają wpływ na flow pracy.

    Chciałbym np., aby ciągła intergracja ciągle puszczała mi unit testy, po
    każdym commicie w *branch*.

    Gitowiec się oburzy, bo przeciez to jego przejaświętszy branch, gdzie
    poza kodem trzyma też zdjecia kotów, liste zakupów w spożywczaku i kilka
    *.mp4 z przyrodniczymi, a ponadto on ma 7 poprawek na tym "branchu", bo
    co będzie tracił czas na 7 branchów.

    Innymi słowy: C++ może i wsio rawno, ale w przypadku wyższej warstwy,
    wpływ jest widoczny, na styl pracy.