  • Data: 2021-08-25 14:44:01
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-08-25 o 03:09 -0700, Maciek Godek napisał:
    > Główna koncepcja to jest raczej "content-addressable storage".

    Nie ma w tym niczego fajnego, to tylko pokłosie decentralizacji.

    > Od strony doświadczenia użytkownika można z tego korzystać dokładnie
    > tak samo, jak z SVNa, jeśli się chce.

    Znaczy patrząc na dwie rewizje mogę rzutem oka stwierdzić, która jest
    wcześniejsza, i oszacować mniej więcej o ile? No to git. :)

    > Co do "chowania wszystkiego przed światem tak długo, jak się da", to
    > nie rozumiem.

    O lokalne commity chodzi, i o kryjące się za nimi podejście "nie
    pokażę co robię póki nie wycackam tego do końca".

    > Tutaj jest:
    > "Git can easily and robustly be mirrored. Subversion can be mirrored,
    > but that mirroring is far from robust."

    Klonowanie repozytoriów svn działa bardzo sprawnie (svnsync),
    korzystałem z tego wielokrotnie w ramach przeprowadzania repozytoriów
    svn między serwerami, a także w ramach duplikowania lokalnego repo
    FreeBSD w domu, kiedy jeszcze miałem w piwnicy kilka instalacji BSD.
    Ale fakt - nie jest to "wbudowane w protokół" i może wymagać nieco
    rzeźby przy jakichś egzotyczniejszych wymaganiach.

    Mateusz