  • Data: 2021-08-26 18:36:00
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Maciek Godek <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    też napisanie generatora losowych danych wejściowych, które powinny spełniać
    założenia algorytmu.
    > tego się praktycznie nie da zrobić, bo danymi wejściowymi do mojego programu są
    pliki z kodem źródłowym w PHP (program przetwarza programy w PHP)

    Dlaczego miałoby się nie dać tego zrobić?

    Języki programowania mają regularne gramatyki, więc generowanie różnej maści
    programów nawet na podstawie samego BNFa jest względnie łatwe w realizacji.
    Tutaj jest jakiś zabawkowy przykład dla zdań języka Angielskiego:
    https://github.com/norvig/paip-lisp/blob/master/docs
    /chapter2.md

    jedna funkcja/procedura, która zajmuje się wstawianiem danych do tablicy), czy może
    rozproszony po całym programie?
    > algorytm składa się z wielu funkcji w różnych plikach kodu źródłowego

    No tak zapewne jest. Ale chodzi o to, czy ma jeden "punkt wejścia" w Twoim programie?