  • Data: 2021-01-14 17:02:20
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez znaczenia, nie każdy musi się doktoryzować z serwisu lodówki.
    > U mnie jedni za sam przyjazd i diagnozę zażądali 250 zł....

    nie. to ma znaczenie. była kiedyś taka reklama: ile czasu poświęcasz na
    "doktoryzacje" jakie opony zimowe kupisz? A ile czasu poświęcasz na
    "doktoryzacje" na jakiego kandydata zagłosujesz?
    Gdybyśmy wszyscy jako społeczeństwo nauczyli się, gdzie jest granica
    tego co potrzebujemy, czy bajery i udoskonalenia skracają czy wydłużają
    żywot produktu - sami byśmy portfelami "zabili" złe marki czy produkty.
    A producenci to biznesmani, oni są od zarabiania pieniędzy, a nie od
    edukowania społeczeństwa. dostosowują się do tego co ich otacza.
    Ale żeby nie było oftop. szukam samochodu. bez dwumasy, bez fapa, dpfa z
    ręczną klimą. powiedzmy że za 20 tyś zł. jakie czytam reklamy:
    tempomat, klima automatyczna, radio z bt, nawigacja, podgrzewane fotele
    szyby elektryczne jedyny taki..... Całośc tego co wymieniłem, jako
    dodatek to 1 tysiąc złotych. a gdzie opis pozostałych 19 tysięcy? Skoro
    ten biznes tak funkcjonuje, to znaczy że społeczeństwo ma (nie wyrywać z
    kontekstu) duuuuuużo za duuuużo pieniędzy w stosunku do rozumu

    ToMasz

    Ps. szyby elektryczne, miały sens w 1992 roku, jak mało które auto miało
    klimę. ale dzisiaj? po cholerę te okna otwierać na codzień i to jeszcze
    elektrycznie