eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodór › Re: samochody, energia, wodór
  • Data: 2021-01-14 20:01:41
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.01.2021 o 18:07, Myjk pisze:

    > No popatrz, a obecnie nie można przekręcić silnika ponad 3-4k na postoju,

    No bo w elektryku się da.

    > silniki często są ograniczane programowo aby spełniać normy tudzież aby się
    > nie rozpadły. Ale oczywiście jak taką ochronę się stosuje w EV, to nagle
    > wielka afera.

    Nie nagle i nie wielka.
    Wielu ludzi zwraca tu uwagę, że obecnie samochody elektryczne są;
    - za drogie
    - niedopracowane
    - wcale nie takie ekologiczne
    - zasięgi i czas ładowania nie każdemu pasują
    I właśnie przewymiarowanie baterii, żeby to ładnie wyglądało w
    katalogach, jest na to najlepszym przykładem.
    Czym się różni Dieselgate od zwiększania o 20% pojemności akumulatorów?
    I tu, i tu ktoś kogoś oszukuje, i jeszcze każe sobie za to słono płacić.

    > Zgadzam się, misiu. Pierdolisz jak zwykle bez ładu i składu, dodatkowo
    > wycinając komentarze i niepasujące ci argumenty, zostawiając tylko te do
    > których masz szanse się jakkolwiek przyczepić. Normalnie bosakowo się czuję
    > -- ten gość to też mistrz omijania.

    Skoro:
    "Określanie wytrzymałości danego rozwiazania na podstawie długości
    gwarancji jest absurdalne."
    a prawdą objawioną jest artykuł o gościu, któremu pojemność akumulatora
    spadła o 2%(a może właśnie o 22%?) w przeciągu 4-5 lat.
    To o czym my tu mamy dyskutować?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: