  • Data: 2021-01-14 21:38:48
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-13 18:04, Myjk wrote:
    > Tak tak, ponoć z lodówkami i pralkami jest to samo. Słyszę to od lat 30
    > już.

    Masz szczęście.

    W 2014 wróciłem do Polski i kupiłem mikrofalę, pralkę, lodówkę,
    piekarnik, płytę indukcyjną i zmywarke. Wszystko z electroluxa bo
    promocja jakaś była.

    Mikrofala przestała się uruchamiać, w pralce po 3 latach w odstępie
    miesiąca poszły spreżyny bębna, zamrażalnik czasami się rozmrażał po 4
    roku, nie wiem czy to agregat czy elektronika, zmywarka zaczęła ciec rok
    temu gdzieś od spodu, w indukcji odlutowywały się jakieś cewki, był to
    jakiś popularny błąd bo facet który przyjechał robić to na gwarancji
    ogarniał temat mniej niż kwadrans. Tylko piekarnik był bezproblemowy,
    ale w sumie to płytka z elektroniką, dwa potencjometry, przekaźnik i
    grzałka...

    tak że na 6 sprzętów tylko jeden nie wymagał naprawy, dwa kolejne
    zostały naprawione - jeden na gwarancji drugi po, trzy zakończyły żywot
    w ciągu trzech lat od końca gwarancji bo ich naprawa była nieopłacalna