  • Data: 2021-01-14 22:46:25
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 14 Jan 2021 20:01:41 +0100, nadir

    > No bo w elektryku się da.

    No właśnie, nie da się zrobić rzeczy które szkodzą. Jak to zrozumiesz w
    odniesieniu do baterii, to wróć.

    > Nie nagle i nie wielka.

    Nagle i wielka. Jakoś nie widziałem żebyś tu tak jojczył na spaliniaki z
    powodu ich ograniczeń konstrukcyjnych i zaleceń dot. użytkowania.

    > Wielu ludzi zwraca tu uwagę, że obecnie samochody elektryczne są;

    Wielu, to znaczy ilu konkretnie? Może napisz po prostu że większość, będzie
    jeszcze ładniej wybrzmiewać.

    > - za drogie

    No są, ale to też kwestia punktu siedzenia.

    > - niedopracowane

    Może ID3.

    > - wcale nie takie ekologiczne

    Są ekologiczne, tylko skrajny ignorant może twierdzić inaczej.

    > - zasięgi i czas ładowania nie każdemu pasują

    Głównie dlatego, że nie każdy myśli logicznie. Patrz świta grupowa z cef,
    JF i Temu podobnymi. W życiu koło elektryka nie stali, ale wszystko o nich
    wiedzą. Czyli jak większość o których piszesz.

    > I właśnie przewymiarowanie baterii, żeby to ładnie wyglądało w
    > katalogach, jest na to najlepszym przykładem.
    > Czym się różni Dieselgate od zwiększania o 20% pojemności akumulatorów?
    > I tu, i tu ktoś kogoś oszukuje, i jeszcze każe sobie za to słono płacić.

    Powiększone baterie są po to, aby zwiększyć ich wytrzymałość. Tak samo jak
    w spaliniaku jest prikaz producenta aby tak a tak się obchodzić z pojazdem,
    vide chłodzenie turbiny po pałowaniu, wymiana olejów w odpowiednim
    interwale, czy tankowanie odpowiedniego paliwa itd. No ale to już jest taka
    oczywista oczywistość, że najwidoczniej w ogóle tego nie rejestrujesz
    nawet. Jak ty żeś to skorelował z dieselgate zacznij wyjaśniać, bo chcę
    uwierzyć że śnię.

    > Skoro:
    > "Określanie wytrzymałości danego rozwiazania na podstawie długości
    > gwarancji jest absurdalne."
    > a prawdą objawioną jest artykuł o gościu, któremu pojemność akumulatora
    > spadła o 2%(a może właśnie o 22%?) w przeciągu 4-5 lat.
    > To o czym my tu mamy dyskutować?

    Z tobą istotnie nie ma o czym dyskutować, bo kompletnie nic nie kapujesz.

    --
    Pozdor
    Myjk