  • Data: 2021-01-15 17:19:33
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rtqels$8jv$...@d...me...
    W dniu 14.01.2021 o 21:38, m4rkiz pisze:
> [...]
    (...)

    >1. płyta indukcyjna. sam sobie wybrałeś problem. coś jak dwumasa i
    >fap w
    dieslu

    No, znajoma ma i jeszcze jej dziala.
    Narzeka na inne cechy, uzytkowe.

    >2. ile spędziłeś czasu na przeglądaniu internetu zanim wybrałeś
    >model?

    Ech, co za czasy, zeby trzeba opinie szukac.
    Zreszta trudno te rzetelne opinie znalezc.
    Np szukam telefonu dla seniora ...

    >Były komentarze, czy to był nowy produkt. nie kupuje się auta z
    >wadami wieku niemowlęcego. a sprzęt rtv?

    a TV ostatnio tak czesto zmieniaja, ze nie da sie "sprawdzonego
    modelu" kupic :-)

    >3. jeśli masz (musisz, chcesz) mieć tyle przedmiotów które mogą się
    >popsuć, ogarnij sobie jakąś lokalną złotą rączkę, która Ci to będzie
    >naprawiać.

    Coraz mniejsze szanse na to ... choc Unia cos tam wymusza.

    Oplaca sie ?

    J.