  • Data: 2021-01-15 17:51:09
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1vlvt8l4co1gc$....@m...org...
    Thu, 14 Jan 2021 21:38:48 +0100, m4rkiz

> [...]
    >postarzane jak nic. ALE! Problem w tym, że miałem spieprzoną
    >elektrykę,
    >zbyt mocno obciążony obwód, ogólnie cała elektryka w domu jest
    >masakrycznie
    >zrobiona -- na jednym drucie był czajnik, lodówka i zmywarka. Jak się
    >źle
    >zgrało że ruszyło wszystko na raz, to szło przeciążenie i wywalało
    >korki,
    >po drodze jeszcze upalało kostkę. No to się pilnowaliśmy z
    >czajnikiem, ale
    >czasem zapominaliśmy i ostatecznie zmywarka nie wyszła z tego obronną

    Hm, zmywarka co sie psuje od wylaczenia zasilania ... nie polecam.
    I to jeszcze w sytuacji, gdy na zasilaniu jest czajnik tlumiacy
    przepiecia ...

    >No a była wypoziomowana prawidłowo, czy był przestrzegany rygor
    >obciażenia,
    >rozłożenia, itd.?

    Eee tam - sprezyny sie szybko i tanio wymienia ... chyba.

    A ze tak w odstepie miesiaca ... ciekawe - chwalic wysoka jakosc na
    podstawie powtarzalnosci, czy podejrzewac postarzanie ?
    Bo 3 lata ... troche malo, ale jak ktos inny nie wypoziomiuje, czy
    gorzej rozlozy ... to im sie zepsuje na gwarancji.
    A tego producent absolutnie nie chce.

    Wiec wadliwa seria, czy zaprojektowal na 6 lat, ale kolega byl
    nietypowy ...

    J.